VŘ na pozici metodik / metodička informačního systému spisové služby v Archivu hlavního města Prahy

Výběrové řízení – metodik / metodička informačního systému spisové služby v odboru „Archiv hlavního města Prahy“ Magistrátu hlavního města Prahy (kód 2690)

Pracovní poměr bude sjednán na dobu neurčitou, v platové třídě 11 dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., v platném znění. Plný pracovní úvazek. Nástup dle dohody.

Bližší informace o podmínkách výběrového řízení a potřebné formuláře ke stažení naleznete na www.praha.eu v rubrice „Volná pracovní místa“ a na úřední desce Magistrátu hl. města Prahy.

Přihlášku s požadovanými doklady je nutno doručit tak, aby ji vyhlašovatel obdržel nejpozději dne 15. října 2018 v podatelně Magistrátu hlavního města Prahy, Jungmannova 35/29, 111 21 Praha 1.

Stručná náplň práce

  • Podíl na řešení metodiky spisové služby v prostředí elektronického systému spisové služby Magistrátu hlavního města Prahy (MHMP).
  • Příprava podkladů pro efektivní rozvoj elektronického systému spisové služby.
  • Podíl na přípravě zadání pro dodavatele eSSL, spolupráce se zaměstnanci při zjišťování a odstraňování závad ze systému eSSL.
  • Příprava metodických návodů a pomůcek pro správu digitálních dokumentů a hybridních spisů v systému spisové služby MHMP.
  • Zajišťování metodické podpory uživatelům SSL. Průběžná aktualizace intranetových materiálů s metodickými příručkami a návody.
  • Zpracovávání podkladů pro dohlídky a kontroly v oblasti výkonu spisové služby MHMP. Provádění dohlídek v oblasti výkonu spisové služby.
  • Podíl na mimořádných školeních uživatelů evidenčních programů eSSL MHMP a školeních pro zaměstnance MHMP v oblasti spisové služby.
  • Práce se základními registry veřejné správy.

Požadavky

  • vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu nebo vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu
  • znalost zákona č. 499/2004 Sb., o archivnictví a spisové službě a o změně některých zákonů, vyhlášky č. 259/2012 Sb., o podrobnostech výkonu spisové služby, zákona 300/2008 Sb., o elektronických úkonech a autorizované konverzi, vše v platném znění
  • znalost národního standardu pro elektronické systémy spisové služby
  • znalost zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, v platném znění
  • znalost zákona č. 101/ 2000 Sb., o ochraně osobních údajů, v platném znění
  • nadstandardní uživatelská znalost práce na PC, výborná znalost MS Office
  • znalost informačního systému spisové služby veřejné správy (GINIS, e-spis aj.)
  • znalost anglického nebo německého jazyka (min. na úrovni B1)
  • komunikační dovednosti, schopnost jednání s lidmi, dobrá vyjadřovací schopnost v písemném i mluveném projevu
  • samostatnost, pečlivost, spolehlivost a zodpovědný přístup

Výhodou

  • lektorské zkušenosti
  • praxe v oboru metodiky spisové služby či praxe v ukládání a vyřazování dokumentů/spisů

Nabízíme

  • stabilní zázemí úřadu územní samosprávy
  • pracoviště v Praze 4 – Chodov
  • pružnou pracovní dobu
  • osobní příplatek po zkušební době
  • podporu profesního i osobního rozvoje, systém dalšího vzdělávání, možnost využití programu mentoringu a koučinku
  • 5 týdnů dovolené
  • 3 dny zdravotního volna (sick days)
  • podporu slaďování pracovního a rodinného života, zařízení péče o děti zaměstnanců – dětská skupina
  • příspěvek na stravování formou stravenek
  • příspěvek na rehabilitaci pro osoby se zdravotním postižením
  • příspěvek na kulturní a sportovní vyžití
    … a řadu dalších zajímavých zaměstnaneckých výhod
Označeno v Novinky

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

*

CAPTCHA
Change the CAPTCHA codeSpeak the CAPTCHA code
 

Archiv aktualit

Odběr novinek

Powered by
Easy Automatic Newsletter Lite v2.7.2