VŘ na pozici archivář / archivářka v Archivu hlavního města Prahy

Výběrové řízení – archivář / archivářka v odboru „Archiv hlavního města Prahy“ Magistrátu hlavního města Prahy (kód 0189)

Pracovní poměr bude sjednán na dobu neurčitou, v platové třídě 10 dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., v platném znění. Plný pracovní úvazek. Nástup dle dohody.

Bližší informace o podmínkách výběrového řízení a potřebné formuláře ke stažení naleznete na www.praha.eu v rubrice „Volná pracovní místa“ a na úřední desce Magistrátu hl. města Prahy.

Přihlášku s požadovanými doklady je nutno doručit tak, aby ji vyhlašovatel obdržel nejpozději dne 15. října 2018 v podatelně Magistrátu hlavního města Prahy, Jungmannova 35/29, 111 21 Praha 1.

Stručná náplň práce

  • Odborná správa rozsáhlých archivních a spisových fondů správního archivu a hlavní spisovny Magistrátu hlavního města Prahy (MHMP).
  • Zpracovávání a revize evidenčních pomůcek jednotlivých spisových fondů (inventáře, soupisy, lokační přehledy a plány).
  • Předarchivní dohled ve spisovnách, poskytování metodické pomoci zaměstnancům, posuzování skartačních návrhů.
  • Péče o databázi fondů správního archivu a hlavní spisovny v souladu s archivní legislativou a národním standardem pro elektronické systémy spisové služby.
  • Podíl na správě systému jednotného ukládání a komplexní evidence spisů ve správním archivu a hlavní spisovně MHMP a příručních a odborových spisovnách MHMP včetně přípravy a provádění skartačního řízení ve správním archivu a hlavní spisovně MHMP.
  • Samostatná práce s prostředky automatického systému spisové služby.
  • Podíl na publikačním, propagačním a popularizačním využívání spisů hlavní spisovny MHMP a údajů v nich obsažených.
  • Vyhledávání, deponování archiválií, vedení badatelské evidence.

Požadavky

  • vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu nebo vyšší odborné vzdělání
  • znalost zákona č. 499/2004 Sb., o archivnictví a spisové službě a o změně některých zákonů, v platném znění
  • znalost vyhlášky č. 259/2012 Sb., o podrobnostech výkonu spisové služby, v platném znění
  • znalost anglického nebo německého jazyka (min. na úrovni B1)
  • znalost práce na PC (MS Office)
  • komunikační dovednosti, dobrá vyjadřovací schopnost v písemném i mluveném projevu
  • samostatnost, pečlivost, spolehlivost a zodpovědný přístup

Výhodou

  • předchozí praxe ve spisovně

Vítána

  • znalost informačního systému spisové služby veřejné správy (GINIS, e-spis aj.)

Nabízíme

  • stabilní zázemí úřadu územní samosprávy
  • pracoviště v Praze 4 – Chodov
  • pružnou pracovní dobu
  • osobní příplatek po zkušební době
  • podporu profesního i osobního rozvoje, systém dalšího vzdělávání, možnost využití programu mentoringu a koučinku
  • 5 týdnů dovolené
  • 3 dny zdravotního volna (sick days)
  • podporu slaďování pracovního a rodinného života, zařízení péče o děti zaměstnanců – dětská skupina
  • příspěvek na stravování formou stravenek
  • příspěvek na rehabilitaci pro osoby se zdravotním postižením
  • příspěvek na penzijní připojištění
  • příspěvek na kulturní a sportovní vyžití
    … a řadu dalších zajímavých zaměstnaneckých výhod
Označeno v Novinky

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

*

CAPTCHA
Change the CAPTCHA codeSpeak the CAPTCHA code
 

Archiv aktualit

Odběr novinek

Powered by
Easy Automatic Newsletter Lite v2.7.2